tirsdag 3. mai 2011

Bedre sent enn aldri.. :P

Bloggingen går visst ikke spesielt bra, men bedre sent enn aldri. ;)
Mariusgenseren og kvikk lunsj lua ble altså ferdig til påske, selv om jeg ikke har fått skrytt av produktene før nå ;D Var herlige plagg å bruke i det nok så hustrige og varierte påskeværet... Ble lite skigåing, men derimot masse familiekos og avslapping. :)



For tiden er det aaalt for mange pågående handarbeidsprosjekt. Symaskinen står fremme, hvor jeg arbeider med en bleiepose. Strikkepinnene står festet i en nesten ferdig strikket dress i alpakka til lillefrøkna. Og heklekroken ligger ved siden av flere oldemorsruter - et prosjekt jeg for øvrig bare hjelper min gode nabo med.. ;) Men planen er å selv starte på et babyteppe av oldemorsruter. Det får bli mitt nye "forelesningsprosjekt" ;)

Ønsker alle en finfin mai måned. :D

1 kommentar: