søndag 13. mars 2011

Monsterbukse nr. 1 :D

Endelig var første monsterbukse ferdig strikket :D Ikke for at det tok så lang tid å strikke den, men fordi det er så mye annet som skal gjøres innimellom. ;) Men. Så kom endelig den dagen, hvor NicolineMor kunne få sin monsterbukse som gudmor June hadde strikket. Vi ville gi henne en slik til sin 2-årsdag, og siden jeg ble ferdig i god tid, fikk hun den allerede en måned før bursdagen :)


Til denne buksen, brukte jeg en oppskift hentet fra nettet: http://dubedaare.blogspot.com/2009/08/monsterbukser-oppskrift.html  
Brukte oppskriften som utgangspunkt, og lekte meg litt fram ettersom jeg allerede hadde fått ett bilde i hodet av hvordan sluttresultatet skulle bli ;)

Buksen vil etter all sannsynlighet vare leeenge, håper jeg :D Er herlig med ullklær som varer, varer og varer.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bukse og lue du har laga! :) I LIKE!

    SvarSlett
  2. Takk førr det ;D Pia fikk hua i bursdagsgave :)

    SvarSlett